«Ұстаз болу – жүректің батырлығы» деп ақын Ғ.Қайырбеков айтқандай ұстаздық жол ауыртпашылығы мен жауапкершілігі мол мамандық. Мұғалімге деген сұраныс пен талап әрқашанда жоғары. Келер ұрпаққа білім беріп қана қоймай оларды ертеңгі өмірге, қоғамға лайықты тұлға етіп тәрбиелеуде осы мұғалім міндетіне жатады.
Мен алғашқы тәжірибемді 2022 жылдың 31 қаңтарынан бастап ИП «Жұлдыз» студиясында өтіп жатырмын. Тәжірибемнің алғашқы күндерінен тек жақсы әсер алдым.
Мен «Әйгерім-Ай» жеке мектебінде диплом алдындағы тәжірибеден Өтемін. Өзімді жаңа рөлде, педагог рөлінде сынап көру Мен үшін әрқашан қызықты болды. Бірақ менде алдымен шиеленіс, толқу және тіпті қорқыныш сезімі болды. Өйткені, бұл Мен өзім оқыған мектеп емес-мұнда мүлдем таныс емес мұғалімдер, оқушылар, мектеп өмірінің "ағымы". Мектеп ұжымымен, мені мектеп меңгерушісі жіберген сыныппен танысқаннан кейін, мен қатты уайымдадым. Ұжым мені жақсы қабылдады, ал балаларыммен жақсы және жылы қарым-қатынас орнады.
Балалар сізді қабылдаған кезде, жақсы күлімсіреп қараған кезде және сіз балалар жұмысындағы жұмысыңыздың нәтижелерін көргенде, бұл мүлдем түсініксіз сезім. Әр оқушы жеке көзқарасты талап етеді, бұл менің жұмысымды шығармашылық және қызықты етеді.Оқушыларды қызықтыру, оларды шығармашылық процеске тарту үшін мен әртүрлі әдістер мен әдістерді қолданамын: іс-әрекеттерді өзгерту, қызықты ғылыми және тарихи фактілерді, ойын сәттерін пайдалану, балалардың білімі мен тәжірибесіне сүйену. Сонымен қатар, мен сабаққа жақсы дайындалу, мүмкін болатын қиындықтар мен оларды жеңу жолдарын қарастыру, көрнекі материалдарды жақсы дайындау өте маңызды екенін түсіндім. Мен бүгін өз кәсібімді таңдауда қателеспегенімді айта аламын.
Артыкбаева Баян
ДПМ-41 тобының студенті
Әдіскер: Капенова Д. К
15 февраля педагоги кафедры педагогики и психологии провели демонстрационный день, в ходе которого были продемонстрированы современные методы, средства и приёмы обучения.
Болашақ бастауыш білім беру мамандардың жасампаздық әлеуетін жүзеге асыру үшін
В жизни каждого человека родители играют очень важную роль. Они передают ребенку первые образы и черты поведения, с помощью родителей ребенок познает окружающий мир, и им он старается подражать в своих действиях.
14 февраля 2022 года в формате онлайн прошли республиканские родительские чтения в рамках интеграции программы нравственно-духовного образования «Самопознание» в учебно-воспитательный процесс на тему «Роль семьи в повышении учебной мотивации студентов».
«Өзін – өзітану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы» онкүндігі аясында РХК/Муз-11 тобының студенттері «Областық кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталығына» барды.
Бүгін Муз/ДПМ-21, Муз/ДПМ-11 топтарының студенттеріне Қостанай суретшісі, ҚР Суретшілер одағының мүшесі Георгий Соковтың «Суреттердегі Хокку» көрмесін тамашалау сәті түсті. Бұл іс-шара Л. Н. Толстой атындағы Қостанай облыстық әмбебап ғылыми кітапханасының залында өтті.
Все мы слышали понятие «инклюзивное образование», и многие из нас знакомы с основными принципами и подходами инклюзивного образования. И это, в первую очередь, связано с политикой государства. Этот год по инициативе Президента Республики Казахстан Касым-Жомарта Токаева объявлен Годом детей,