Қазан айының 4-6 аралығында Астанада «Жаңа нақты жағдайда Тәуелсіз мемлекеттер достастығын құру және пандемиядан кейінгі кезеңдегі білім беру үдерісінің трансформациясы» тақырыбында мұғалімдер мен басқа да білім беру қызметкерлерінің VII съезі өтті.
Аралас оқыту форматы және ТжКБ жүйесіне жаңартылған білім беру жүйесін енгізу міндетті құжаттаманы жүргізу бойынша уақтылы және дұрыс шешім қабылдауды талап етеді.
4 қазанда Қостанай педагогикалық колледжінің мәжіліс залында колледж түлектері үшін ұлттық біліктілік тестілеуін (бұдан әрі ҰБТ) өткізу ережелерін түсіндіру мақсатында семинар өтті. Іс-шараның мақсаты – түлектерді жұмысқа орналасуға қойылатын талаптармен және ҰБТ тапсыру алгоритмімен таныстыру. Семинарға колледждің мамандықтарының бітіру топтарының студенттері шақырылды.
День дублёра в Костанайском педагогическом колледже состоялся 30 сентября по инициативе активистов студенческого парламента. Славная традиция, сложившаяся в колледже в преддверии празднования Дня учителя, продолжается.
В Костанайском педагогическом колледже 29 сентября чествовали людей, открывающих мир больших возможностей перед студентами, впереди у которых дорога длиною в жизнь. Песни и стихи, слова благодарности и интерактивные площадки в этот день были посвящены нашим педагогам.
Информация о работе приемной комиссии за 2022 год
Согласно Типовым правилам приема на обучение в организации образования, реализующие образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденных приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 18 октября 2018 года № 578 проведен набор
«Пирамида» студенттік ғылыми қоғамының отырысы
Студенттің ғылыми жұмысы-бұл орта кәсіптік білім беру жүйесіндегі білім беру үдерісінің ажырамас бөлігі. Зерттеу, жобалау қызметі білім алушының танымдық қызығушылығын дамытудың қуатты қозғалтқышы болып табылады. Оқу процесінде студент ғылыми қызметтің көмегімен өзінің әлеуетін ашып, әрі қарай осы
Жас педагог мектебінің отырысы
Кәсіби жолын бастаған кез-келген адам кәсіби тәжірибенің жоқтығынан қиындықтарға, проблемаларға тап болады. Жақсы мұғалім болу үшін бағдарламалық Білім жеткіліксіз. А.С. Макаренко былай деп жазды: "мұғалімнің ғылыми білімін, әдістемелік шеберлігі мен жеке қасиеттерін синтездеу, педагогикалық техниканы